Obchodné podmienky

Predávajúci a prevádzkovateľ internetového obchodu

www.inparfemy.sk je spoločnosť Peki trade, s.r.o., právne sídlo spoločnosti je:

Peki trade, s.r.o.
Nová 30
053 01 Harichovce

Mobil: +421 911 886 446
IČO: 45 961 166
SK DIČ: SK 202 315 5959

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I., oddiel Sro, vložka číslo 26797/V. Ceny uvádzané pri tovare na www.inparfemy.sk sú konečné ceny a DPH platiace pre koncového zákazníka.


A. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

  1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu www.inparfemy.sk sú záväzné. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.
  2. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká v okamihu prevzatia objednaného tovaru kupujúcim.
  3. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov v objednávkovom formulári.
  4. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávke.
  5. Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny a prevzatia tovaru.
  6. Prijatie a odoslanie objednávky je kupujúcemu potvrdené informatívnym e-mailom.
  7. Objednávky expedujeme najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia platnej objednávky.

B. Ceny a zľavy

  1. Všetky ceny (aj akčné) platia do odvolania alebo do vypredania zásob.
  2. Zľavy na tovar v akcii, akčné ponuky a osobitné zľavy nie je možné kombinovať.
  3. Obrázky produktov sú informatívne a ilustračné.

C. Poštové a balné

  1. Pre Slovenskú republiku:
    • Kuriér GLS: 3,50 € s DPH – e-mail s odkazom na balík v deň odoslania.
    • Zasielkovna.sk: 2,90 € s DPH – SMS a e-mail o doručení a čase vyzdvihnutia na pobočke.

D. Spôsoby platby

  1. Bezhotovostným prevodom na účet:
    Banka: FIO a.s.
    IBAN / SWIFT: SK2583300000002201056034 / FIOZSKBAXXX
    Variabilný symbol: číslo objednávky

  2. Dobierkou: Poplatok za túto službu je 1,30 €.

  3. PayPal

  4. Comgate (online platby): Platba online cez bankový prevod alebo kartu.

Faktúra je automaticky zaslaná na e-mail zákazníka a obsahuje aj odkaz na platbu online.


E. Reklamácie a záruka tovaru

  1. Reklamácie budú riešené v súlade s reklamačným poriadkom internetového obchodu www.inparfemy.sk a právnym poriadkom platným v Slovenskej republike, konkrétne podľa Zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Z. z., v platnom znení.
  2. Záruka na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby.
  3. Reklamácie tovaru sa prijímajú v prípade vád tovaru, ktoré vznikli počas záručnej doby. Tovar na reklamáciu musí byť zaslaný v pôvodnom obale.
  4. Kupujúci je povinný reklamáciu oznámiť predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 2 mesiacov od zistenia vady.
  5. Reklamácia bude vybavená do 30 dní od podania reklamácie, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak.
  6. Reklamácia nebude uznaná, ak dôjde k poškodeniu tovaru v dôsledku neopatrného používania, mechanického poškodenia, opotrebenia alebo živelných pohôn.
  7. V prípade uznania reklamácie ako oprávnenej, predávajúci bez zbytočného odkladu zabezpečí výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.

F. Kvalita a množstvo

  1. Predávajúci zodpovedá za to, že predávaný tovar je bez chýb a v súlade s kúpnu zmluvou.
  2. Ak tovar nevyhovuje zmluve, kupujúci má právo požadovať jeho opravu alebo výmenu.

G. Prevzatie tovaru

  1. Kupujúci je povinný tovar prevziať a skontrolovať neporušenie obalu.
  2. Pokiaľ kupujúci zistí poškodenie, je povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho.

H. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru)

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svojej podnikateľskej činnosti ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu.
  2. Odstúpenie od zmluvy je možné vykonať písomne, napríklad prostredníctvom e-mailu na adresu obchod@inparfemy.sk, alebo prostredníctvom formulára na webovej stránke.
  3. Kupujúci je povinný vrátiť tovar najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Tovar musí byť nepoužitý, neotvorený a v pôvodnom obale.
  4. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, pokiaľ tovar nemôže byť vrátený poštou pre svoju povahu.
  5. Predávajúci vráti kupujúcemu všetky peňažné prostriedky, vrátane nákladov na dodanie, najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru.
  6. Ak kupujúci vybral spôsob dodania iný ako najlacnejší ponúkaný spôsob, predávajúci mu vráti náklady na dodanie vo výške najlacnejšieho ponúkaného spôsobu dodania.
  7. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť peňažné prostriedky skôr, než tovar od neho kupujúci vráti alebo preukáže, že ho odoslal.
  8. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužitý a neotvorený, a v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare si predávajúci môže započítať proti nároku na vrátenie kúpnej ceny. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty vráteného tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zistenia vlastností a funkčností tovaru (najmä tovar poškodený, neúplný, čiastočne spotrebovaný alebo opotrebený), z toho dôvodu má predávajúci právo vrátiť tak platbu za tovar uhradenú kupujúcim zníženú o sumu zodpovedajúcu takémuto poškodeniu, čiastočnému spotrebovaniu alebo opotrebeniu. Tovar nemožno vrátiť na dobierku, akýkoľvek takto vrátený tovar nebude akceptovaný.

Právne predpisy:

  • Zákon č. 40/1964 Z. z. - Občiansky zákonník, v platnom znení
  • Zákon č. 250/2007 Z. z. - Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení
  • Zákon č. 102/2014 Z. z. - Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku, v platnom znení

I. Iné informácie

  1. Obrázky produktov sú informatívne, nemôžeme garantovať presnosť vzhľadu produktu.
  2. Predávajúci nezodpovedá za nepresnosti pri skladovej dostupnosti.

J. Odosielanie objednávok - dostupnosť tovaru

  1. Skladom: Objednávky sú odoslané v ten istý alebo nasledujúci pracovný deň.
  2. Externý sklad: Tovar bude odoslaný do 2 pracovných dní.

K. Neprevzaté zásielky, zrušenie objednávky po odoslaní

  1. Zákazník bude účtovaný poplatok 3,50 EUR s DPH za neprevzaté zásielky.
  2. Ak je zásielka opätovne odoslaná, poplatok bude 3,00 EUR s DPH.

L. Originalita a typy balení produktov

V našom e-shope ponúkame iba originálne produkty, ktoré pochádzajú od overených dodávateľov. Pri produktoch sa môžete stretnúť s rôznymi typmi balení, ktoré sú označené nasledovne:

    • Originálne balenie – produkt je v štandardnom obale od výrobcu, často vrátane celofánovej fólie. Tento typ balenia je vhodný na osobné použitie aj ako darček.
    • Tester – produkt určený prevažne na prezentačné účely v predajniach. Obvykle je bez vonkajšej krabičky, niekedy aj bez viečka alebo s jednoduchším dizajnom obalu. Tester obsahuje rovnaký obsah a kvalitu produktu ako verzia v originálnom balení.
    • Alternatíva k testeru – v popise produktu sa môže objaviť označenie „Produkt nie je zabalený“ alebo „Produkt bez balenia“. To znamená, že produkt neobsahuje originálnu krabičku, no jeho obsah je totožný s klasickou verziou.
    • Bazar – produkt, ktorý bol otvorený a použitý. V jeho popise je vždy uvedený stav, napríklad koľko obsahu zostáva, či je poškodený obal alebo iné detaily o stave produktu. Tento typ balenia ponúkame za zvýhodnenú cenu.

M. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky sú platné v znení uvedenom na stránke v deň odoslania objednávky.
  2. Zákazník akceptuje obchodné podmienky pri podaní objednávky.
  3. V prípade zmien bude zákazník informovaný o nových podmienkach na e-mail.

Zmena obchodných podmienok: 20-06-2024

%s ...
%s
%image %title %code %s